Неділя, 2025-07-13, 1:02 AMВи увійшли як Гість | Група "Гості" | RSS


Меню сайту
Наше опитування
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 0
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ЗНО


.

                 Пам’ятка випускника

Особливості зовнішнього незалежного оцінювання  2016                                                                                                                  

1. зовнішнє незалежне оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, проводитиметься з 05 травня до 10 липня;

2. результати зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури (українська мова), а також із математики або історії України (період ХХ - початок ХХІ століття) зараховуються як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників старшої школи загальноосвітніх навчальних закладів 2016 року

Реєстрація осіб для проходження зовнішнього незалежного оцінювання (надалі – ЗНО) здійснюватиметься  1 лютого до 4 березня

Кожен зареєстрований учасник зовнішнього незалежного оцінювання матиме право на складання тестів не більше як із чотирьох предметів.

Графік проведення       ЗНО-2016

№ з/п

Предмет

Дата

1

Українська мова і література

05.05.2016

2

Математика

11.05.2016

3

Історія України

13.05.2016

4

Англійська мова

07.06.2016

5

Біологія

10.06.2016

6

Фізика

13.06.2016

7

Географія

15.06.2016

8

Хімія

17.06.2016

 

 

 

Додаткова сесія

14 червня

українська мова 
і література

16 червня

математика

21 червня

історія України

23 червня

англійська мова

29 червня

біологія

30 червня

фізика

1 липня

географія

4 липня

хімія

 

Підготовка до ЗНО 2016

 

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ

З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ

Загальна кількість завдань роботи – 58.

На виконання роботи відведено 180 хвилин.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з української мови і літератури, – 104.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ

З МАТЕМАТИКИ

Загальна кількість завдань сертифікаційної роботи - 33.

На виконання роботи відведено 180 хвилин.

Увага!

Результат виконання завдань 1-28, 31, 32 буде зараховуватися

як державна підсумкова атестація.

Результат виконання завдань всієї сертифікаційної роботи буде використовуватися під час иприйому до вищих навчальних закладів.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання (1-33)  сертифікаційної роботи, - 62.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ

З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Загальна кількість завдань роботи – 60.

На виконання роботи відведено 150 хвилин.

Робота складається з двох частин.

Частина 1 «Історія України ХХ – початку ХХІ ст.» містить 30 завдань різни форм.

Відповіді на ці завдання позначаються та записуються в бланку відповідей А.

Увага!

Результат виконання завдань частини 1 буде зараховуватися

як державна підсумкова атестація

Частина 2 «Історія України від найдавніших часів до кінця ХІХ ст.» містить 30 завдань різних форм. Відповіді на ці завдання позначаються та записуються в бланку відповідей А.

Увага!

Результат виконання завдань частин 1 і 2 буде використовуватися під час прийому до вищих навчальних закладів

Пам’ятайте!

* – завдання з історії України ХХ – початку ХХІ ст., результат виконання яких

буде зараховуватися як державна підсумкова атестація

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з історії України, – 94:

  • 47 балів за виконання завдань частини 1;
  • 47 балів за виконання завдань частини 2.

 

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ

З БІОЛОГІЇ

Загальна кількість завдань сертифікаційної роботи - 50.

На виконання сертифікаційної роботи відведено 120 хвилин.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завданнясертифікаційної роботи з біології, - 76.

 

 

ХАРАКТЕРИСТИКА СЕРТИФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ

З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Загальна кількість завдань роботи – 43.

На виконання роботи відведено 120 хвилин.

Завдання з розгорнутою відповіддю оцінюється від 0 до 14 балів за критеріями:

а. Змістове наповнення (опрацювання трьох умов, зазначених укомунікативній ситуації)

а1 – перша умова: 0, 1 або 2 бали.

а2 – друга умова: 0, 1 або 2 бали.

а3 – третя умова: 0, 1 або 2 бали.

b. Структура тексту та зв’язність

b1 – логіка викладу та зв’язність тексту (наявність з’єднувальних елементів у тексті): 0, 1 або 2 бали.

b2 – відповідність письмового висловлення заданому формату (твір, лист (особистий, діловий), оголошення, записка тощо): 0, 1 або 2 бали.

c. Використання лексики (лексична наповнюваність,володіння лексичним матеріалом): 0, 1 або 2 бали.

d. Використання граматики (морфологія, синтаксис, орфографія): 0, 1 або 2

Увага!

1. Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання отримує 0 балів за критерій а. Змістове наповнення, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 балів.

2. Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання отримує 0 балів за критерій с. Використання лексики або критерій d. Використання граматики, то в такому випадку вся робота оцінюється в 0 балів.

3. Якщо учасник зовнішнього незалежного оцінювання не приступав до виконання завдання, власне висловлення вважається ненаписаним і вся робота оцінюється в 0 балів.

Максимальна кількість балів, яку можна набрати, правильно виконавши всі завдання сертифікаційної роботи з англійської мови, – 56.

 

 

Рекомендації для учасників щодо підготовки до тестів

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.
Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.
Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.
Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.
Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.
Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.
Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).
Скорочуй вибірЯкщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.
Думай тільки про поточне завданняКоли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.
Читай завдання до кінцяПоспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.
Не засмучуйсяУ будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

Тестування ЗНО онлайн

Сайти zno.osvita.ua, zno-ua.net надають  можливість проходження тестів ЗНО онлайн та підготовки майбутніх абітурієнтів для проходження зовнішнього незалежного оцінювання у 2016 році.
Спосіб виконання всіх тестових завдань, у запропонованих на цьому сайті тестах, максимально наближений до реальних тестів, а форма надання відповіді відповідає виду, що пропонується абітурієнтам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО.
Після виконання тестових завдань кожного тесту надаються правильні відповіді на всі завдання та розраховується результат у тестових та рейтингових балах, також визначається час витрачений на виконання тесту.
Для кожного окремого предмету ви можете також відкрити повний список всіх наявних тестових завдань зовнішнього незалежного оцінювання. У цьому варіанті проходження ЗНО онлайн ви зможете отримати правильну відповідь на кожне завдання відразу після його виконання.
Скористатися сервісом ЗНО онлайн ви можете за наступним посиланнямhttp://zno.osvita.ua/, zno-ua.net

Процес підготовки до ЗНО онлайн  показав, що з тестами найзручніше вправлятися саме так.

Зручно:

поставив галочку і автоматично перейшов до наступного

завдання.

Економно:

не потрібно купувати недешеві підручники. Комп’ютер та інтернет є, платформи з онлайн тестами теж, трохи часу та мізкувань.

Готовий аналіз:

після проходження завдання/блоку завдань/повного тесту отримуєш аналіз своїх старань в числах, відсотках та порадах, що варто «підтягнути».

http://www.school90.edu.kh.ua/files2/images/novini/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%B5%20%D0%B7%D0%BD%D0%BE.jpg?size=100&width=336Пробне ЗНО 2016

Реєстрація на пробне ЗНО-2016

05.01-30.01.2016

Графік

проведення пробного ЗНО-2016

№з/п

Предмет

Дата

1

Українська мова і література

02.04.2016

2

Математика

 

 

 

09.04.2016

3

Історія України

4

Англійська мова

5

Біологія

6

Фізика

7

Географія

8

Хімія

 

 

Як необхідно поводитись під час тестування:

 

  • будьте спокійними та уважними;
  • не піддавайтеся паніці;
  • дійте за правилами поведінки учасника;
  • не кваптеся із заповненням бланків відповідей;
  • уважно слухайте інструктора та виконуйте всі вимоги, які стосуються тестування;
  • пам’ятайте, Ваша оцінка залежить від загальної кількості правильних відповідей, тому намагайтеся відповісти на якомога більшу кількість запитань;
  • ретельно та уважно переносьте відповіді з зошиту на бланки А;
  • пам’ятайте, перевірці підлягають тільки бланки відповідей;
  • перевірте  свої відповіді;
  • не поспішайте віддавати свою роботу інструкторові, якщо Ви закінчили виконувати її раніше відведеного часу

Під час тестування не можна:                          

 

  • відволікати інструктора або учасників тестування;
  • спілкуватися з іншими учасниками тестування;
  • їсти, пити, виходити з аудиторії без дозволу інструктора;
  • використовувати додатковий матеріал;
  • користуватися мобільними телефонами та іншими технічними засобами;         
  • питати інструктора про зміст тесту; 
  • самостійно виходити із аудиторії. 

 

 

Для кожного учасника на веб-сайті Українського центру оцінювання якості освіти  www.testportal.gov.ua створюється персональна інформаційна сторінка, доступ до якої здійснюється за паролем, указаним у сертифікаті зовнішнього незалежного оцінювання. На персональній сторінці розміщується інформація стосовно реєстраційних даних учасника, запрошення на пункт тестування, результати тестування

 

В день тестування

  1. Прийти до пункту тестування не пізніше, ніж за 30 хвилин до початку тестування.
  2. Мати з собою дійсне посвідчення особи, а також запрошення на тестування і сертифікат.
  1. Залишити вдома будь-які технічні пристрої та інші носії, що дають можливість збирати, зберігати та передавати інформацію.
  1. Взяти з собою 1 – 2 капілярні чи гелеві ручки з чорнилом чорного кольору, за бажанням – маленьку пляшку з питною водою.
  1. Особи, які супроводжують, не можуть перебувати у пункті тестування.
  1. Під час тестування учасник має можливість вийти з аудиторії за власною потребою (без подовження часу, необхідного для виконання тесту).
  1. ЗНАЙТИ своє прізвище, ім’я, по  батькові в алфавітному списку

             (УВАГА! На пункті тестування можуть бути однофамільці)

  • До аудиторії  Вас запросить інструктор, який укаже номер місця згідно аудиторного списку. Мінятися місцем з іншим учасником зовнішнього оцінювання заборонено.
    • Увага! Номер штрих-коду та тестового зошита повинні збігатися та обов’язково повинні відповідати номеру Вашого стола! Необхідно правильно  позначити цей  номер  на бланках відповідей А та Б у визначеному для цього місці (як та коли це зробити, Вас повідомить інструктор).

 

Універсальні поради батькам випускників

 

  1. Не тривожтеся про кількість балів, що Ваша дитина отримає під час тестування, та не критикуйте її після іспитів. Викликайте у дитини думку, що кількість балів не є цілковитим вимірюванням її здібностей.

                                 

  1. Не підвищуйте неспокій дитини напередодні тестування – це може якнайгірше позначитися на результатах. Дитині завжди передається хвилювання батьків. Але якщо дорослий у відповідальний момент може зібратися та упоратися із своїми емоціями, то підліток, навпаки, частіше емоційно «зривається».                                              

 

  1. Підбадьорюйте дітей, хвалите їх. Підвищуйте їх упевненість в собі, тому що чим більше дитина лякається труднощів, тим більше імовірність припущення помилок.                                                  
  2. Спостерігайте за самопочуттям дитини. Тільки Ви зможете своєчасно помітити та запобігти погіршенню стану дитини, що пов’язане з перевтомою.
  3. Контролюйте режим підготовки дитини, не допускайте перевантажень, поясніть їй, що заняття обов’язково треба чергувати з відпочинком.                                                                                                      

 

  1. Забезпечте дитині зручне місце для підготовки. Простежте, щоб під час занять її не турбували.                                                                                                       

 

  1. Зверніть увагу на харчування дитини. Під час інтенсивної розумової напруги їй конче потрібне різноманітне харчування та збалансований комплекс вітамінів. Пам’ятайте, що такі продукти, як риба, сир, горіхи, мед, курага стимулюють роботу головного мозку.
  2. Привчайте дитину орієнтуватися в часу та вміти його розподіляти. Обов’язково дайте їй годинник на тестування.
  3. http://www.xn--80abhgjfdkelepcdkyxdv0o.xn--p1ai/image/bb/7e/bb7ea5c8-7a1a-4cbd-9670-7db2c8893042.jpgНапередодні тестування забезпечте дитині повноцінний відпочинок.

                         

 

 

Довідкові телефони

Телефон інформаційної підтримки Українського центру оцінювання якості освіти

(044) 486-09-62 

працює
з 09-00 до 18-00 
у п᾿ятницю
з 09-00 до 16-45 

Донецький регіональний центр                            оцінювання якості освіти
(тимчасово розташований в м. Слов’янськ)

Регіони обслуговування: Донецька, Луганська області

Поштова адреса:вул. Добровольського, 1, м. Словʼянськ, 84100

Телефон: (095) 523-30-67, (095) 523-29-95

Електронна адреса: rc.donetsk@testportal.com.ua

http://volodschool2.org.ua/pictures/zno-test.jpg

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites